Kampania Google Ads – skuteczna promocja Twojej firmy

Opublikowane przez admin w dniu

Kampania Google Ads (dawniej Google AdWords) jest bardzo efektownym narzędziem promocji marki. Są istotnym elementem strategii marketingowych zarówno dużych, jak i małych firm. Profesjonalnie przeprowadzona kampania w Google Ads, pozwala skutecznie i szybko zwiększyć rozpoznawalność Twojej firmy i pozyskać dla niej nowych klientów. Więcej na temat gotowej oferty, znajdziesz tutaj.

Zalety kampanii Google Ads:

  • szybkość działania, skuteczność oraz efektywność:
  • reklama PPC (pay per click), czyli płaci się jedynie za kliknięcie w reklamę a niej jej wyświetlenie;
  • możliwość indywidualnego dostosowania budżetu kampanii do możliwości i potrzeb Twojej firmy oraz wprowadzania zmian;
  • szeroki zakres i zasięg działania na różnych płaszczyznach (różne formy reklamy – np. tekstowej, bannerowej, wideo – pojawiających się w sieci wyszukiwania, w sieci reklamowej, na YouTube, Zakupy Google, remarketing itp.);
  • spersonalizowana reklama trafia do konkretnych odbiorców – zainteresowanych Twoją ofertą;
  • możliwość stałej kontroli skuteczności działania kampanii oraz szybkiego reagowania jeśli wystąpi taka konieczność;
  • dostarcza cenne analizy marketingowe, dzięki którym można jeszcze bardziej zwiększyć efektywność i skuteczność kampanii.

Twoja kampania Google Ads – Dlaczego to nam warto zaufać?

Wyróżnia nas profesjonalizm, wynikający z doświadczenia oraz indywidualne podejście do każdego Klienta. Optymalizujemy nasze działania i proponujemy naszym Klientom najlepsze rozwiązania, które szybko zaowocują wymiernymi korzyściami. Z naszą pomocą Twoja firma zwiększy swoją rozpoznawalność i pozyska nowych klientów, a więc rozwinie się i zwiększy zyski.

Kampania Google Ads

Kampania Google Ads krok po kroku:

  • wnikliwy audyt, na podstawie którego zostanie opracowana strategia kampanii;
  • wszelkie działania związane z konfiguracją, wdrożeniem i optymalizacją kampanii;
  • opracowanie skutecznych reklam, realizujących przyjęta założenia;
  • stały monitoring kampanii, jej skuteczności, optymalizację, pomiar konwersji;
  • wnioski i raporty z wszelkich działań, które przeprowadzamy.

Skuteczna promocja Twojej firmy jest możliwa, dzięki dobrze zoptymalizowanym kampaniom reklamowym w Google.

Optymalizacja kampanii Google Ads

Zanim Twoja kampania będzie aktywna, musimy najpierw przeprowadzić pewne badania, aby osiągnąć jak najlepsze wyniki. Najpierw przyjrzymy się Twojej konkurencji i spróbujemy podejrzeć ich działania. Oczywiście nie chodzi tutaj o bezmyślne kopiowanie, tylko raczej o wyciągnięcie najważniejszych informacji. Następnie przygotujemy listę słów kluczowych, które po wpisaniu przez użytkownika w wyszukiwarkę sprawią, iż Twoja reklama zacznie się wyświetlać. Dobór odpowiednich słów kluczowych jest niezwykle ważny, jeśli chcemy, aby nasza kampania Google Ads była skuteczna. Na tym jednak optymalizacja kampanii Google Ads się nie kończy! Należy stale monitorować działania konkurencji, sprawdzać wyniki kampanii i odpowiednio reagować.

Ile kosztuje Google Ads?

Koszt przeprowadzenia skutecznej kampanii reklamowej, uzależniony jest od wielu czynników, np.:

– popularność słów kluczowych,
– konkurencja w Twojej branży,
– czas wyświetlania reklam,
– lokalizacja,
– i wiele innych.

Zanim więc założymy konto Google Ads dla Twojej firmy, przedstawimy Ci najpierw prognozowany koszt reklam. Możemy również z góry ustalić, ile pieniędzy chcesz wydawać miesięcznie na reklamy. Ok… ale jakieś widełki?!

Dla małych, lokalnych firm z pewnością wystarczy budżet miesięczny w wysokości kilkuset złotych (400-1000zł). Większe serwisy internetowe, firmy działające na terenie całego kraju, lub po prostu sklepy internetowe, powinny liczyć się z kosztem od tysiąca do nawet kilku tysięcy złotych miesięcznie. To oczywiście się opłaca, ponieważ po to inwestujemy w reklamę, aby zarabiać, a nie tracić. Z tego właśnie względu, wielu klientów w późniejszym czasie sami proponują podniesienie budżetu reklamowego.

Google Ads – Jak działa?

Cały proces wyświetlania odpowiednich reklam wygląda mniej więcej tak:

1. Użytkownik wpisuje w wyszukiwarkę interesujące go hasło, np. buty sportowe sklep.
2. System Google Ads wykrywa wszystkie strony internetowe, które odpowiadają na takie zapytanie.
3. Następnie system z tych wszystkich stron, wybiera najbardziej odpowiadające zapytaniu, a także
całemu kontekstowi zapytania Użytkownika. Wszystko po to, aby dostarczyć najlepszą odpowiedź.

Jest to oczywiście bardzo duży skrót myślowy, natomiast mniej więcej tak właśnie wygląda cały proces. Dochodzi do aukcji reklam, gdzie strony licytują się wzajemnie, aby pojawić sie Użytkownikowi na ekranie jego komputera.

Kategorie: SEO Blog

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Pozycjonowanie w Google – Jak to się robi?!?!

Email: 

Imię:   

Akceptuje politykę prywatności newslettera